jak zrobić kulkę z koralików

Święta coraz bliżej, więc coraz częściej myślimy o prezentach i ozdobach do domu. W związku z tym Alicja Czapla przygotowała dla Was kurs w którym pokaże jak zrobić kulkę z koralików. Koralikowe kulki wykorzystać możecie jako ręcznie robione ozdoby świąteczne np. na choinkę lub jako efektowny wisior. Do dzieła!

Czytaj dalej…

jak zrobić bałwanka na szydełku

Czy Wy też nie możecie już doczekać się świąt? Ja już od dłuższego czasu zerkam nerwowo na kalendarz ;). Dlatego, żeby nieco umilić sobie i Wam oczekiwanie, przygotowałam dzisiaj kurs, w którym pokażę, jak zrobić bałwanka na szydełku. Tym razem nie obiecuję, że będzie łatwo, szybko i przyjemnie, bo trochę będziemy przy tym dłubać – szydełkowe ozdoby świąteczne zawsze zajmują sporo czasu – ale obiecuję, że będzie warto.

Czytaj dalej…

jak zrobić bransoletkę z superduo

Razem z Paulą Ziemską zapraszamy Was na kurs tworzenia biżuterii, w którym Paula pokaże jak zrobić bransoletkę z koralików Superduo. Bransoletka posiada wyjątkowy kwiecisty wzór, dzięki któremu przepięknie układa się na nadgarstku. Bransoletkę robi się bardzo przyjemnie, wystarczy załapać kwiatkowego bakcyla ;). Do dzieła!

Czytaj dalej…

Spotkania rekodzielnicze. Każdy słyszał o czymś takim, ale nie każdy był. Część osób może i rozważała, ale w końcu nie poszła, bo “coś tam”. Sama przed pierwszym takim spotkaniem troszkę panikowałam i nie wiedziałam czy iść, czy nie iść. Bo na grupie jestem krótko, bo jestem ruda, a może ktoś nie lubi rudych, bo szyję sutasz, a może tam ktoś szyje lepiej i będzie mi głupio?  Jeśli choć raz pomyślałyście, że fajnie by było poznać się w realnym świecie, ale w internecie łatwiej, bo “mogę być kim chcę”. Albo, że (co jest najgorsze) nie macie jeszcze takich umiejętności, żeby się pochwalić to przychodze do Was z tym tekstem. Nie musicie mieć się czym chwalić. Wystarczy, że łączy nas jedno zamiłowanie. Powiem Wam dzisiaj trochę o spotkaniach rękodzielniczych – czy warto na nie iść?

Czytaj dalej…

Ja nie wiem o co chodzi z tym czasem przejściowym pomiędzy jesienią a zimą. Czemu musi być tak ponuro? Ale nic to. Całe szczęście my mamy coś co skutecznie chroni przed chandrą – hobby. W momencie kiedy za oknami szaro, buro i ponuro warto stworzyć coś kolorowego. I sutasz jest do tego idealny. Po 1 ze względu na ogromną gamę kolorystyczną, po 2 dlatego, że można do niego użyć wszelkiego typu kamieni. I dlatego właśnie dzisiaj przychodze do Was z nowym video. Do tej pory wszywaliśmy kamienie, które były przewiercone. Dzisiaj podnosimy poziom trudności. Z video dowiecie się jak obszyć kaboszon sutaszem i uszyć sutaszowe kolczyki. A żeby było jeszcze piękniej, to powtórzymy sobie murek. Dowiecie się jak go używać w połaczeniu ze sznureczkami.

Czytaj dalej…

Małgośka “Ćmucha” przygotowała dla Was kurs tworzenia biżuterii w którym pokazuje jak zrobić kolczyki z frędzlami. Ręcznie robione kolczyki z koralików TOHO i kryształków bonny, prezentują się niezwykle efektownie na uszach, a do tego pasują dosłownie do wszystkiego. Do dzieła!

Czytaj dalej…

5 inspiracji na prezenty ręcznie robione na szydełku. Pomysł na prezent DIY

Tak, wiemy, że do świąt zostało jeszcze trochę czasu. Ale wiemy też, że dla rękodzielników święta zaczynają się o wiele wcześniej ;). Dlatego też przygotowałam dla Was dzisiaj 5 inspiracji na prezenty ręcznie robione na szydełku. Wybrałam same łatwe i przyjemne projekty, obiecuję! Szydełkowe ozdoby i akcesoria – najlepszy pomysł na prezent DIY.

Czytaj dalej…

jak zrobić kolczyki z koralików toho

Monika Wojdyła przygotowała dla Was kurs tworzenia biżuterii, w którym pokaże jak zrobić kolczyki z rivoli. Kolczyki są niezwykle efektowne i choć ich wykonanie zajmuje nieco czasu, to efekt zdecydowanie jest tego wart. Zobaczcie jak zrobić kwiatki z koralików TOHO, z których stworzyć możecie nie tylko kolczyki, ale i np. wisiorek. Do dzieła!

Czytaj dalej…

jak zrobić bombkę na szydełku

Zapraszamy na nowy kurs na ukośnik, w którym Natalia Slipchenko pokaże Wam jak zrobić bombkę na szydełku. Jeśli szukacie pomysłów na ręcznie robione ozdoby świąteczne, taka bombka z koralików na pewno przypadnie Wam do gustu. Co więcej, Natalia krok po kroku tłumaczy jak zrobić kulę na szydełku, z której wyczarować możecie nie tylko bombkę, ale i antystresową piłeczkę, breloczek lub ozdobę do domu. To prostsze niż myślisz, więc do dzieła!

Czytaj dalej…

Jak zrobić rękawiczki na szydełku? Ciepłe, zimowe mitenki na szydełku - kurs krok po kroku

Robiliśmy już razem czapki, robiliśmy już szaliki, więc do pełni ciepła brakuje nam jeszcze rękawiczek ;). Dlatego też przygotowałam dla Was dzisiaj kurs krok po kroku, w którym pokażę, jak zrobić rękawiczki na szydełku. Nie będą miały palców, a z przodu ozdobimy je mega prostym, udawanym warkoczykiem, więc powinno pójść łatwo, szybko i przyjemnie. Ciepłe, zimowe mitenki na szydełku to też świetny pomysł na prezent – a Święta coraz bliżej… ;)

Czytaj dalej…

jak zrobić bransoletkę na dysku kumihimo

Za oknami buro i ponuro. Nie ma co udawać – winter is coming. Pomyślałam sobie, że  w takie dni relaks, ciepła herbatka i kocyk to totalna konieczność żeby przetrwać. Te dwie ostatnie można łatwo zorganizować, ale jak się zrelaksować, kiedy za oknem wichura i brak chęci na cokolwiek? A no nie ma nic lepszego niż spokojne, acz dalej kreatywne robienie bransoletek. A jak bransoletki to koniecznie kumihimo. Dlatego przychodzę dzisiaj do Was z video o tym jak zrobić płaską, zygzakowatą bransoletkę na kwadratowym dysku kumihimo. Jak dla mnie mają szanse stać się hitem tej jesieni.

Czytaj dalej…

kurs tworzenia biżuterii

Są takie momenty w naszym handmadowym życiu, że mamy ochotę nauczyć się czegoś nowego, ale albo nie wiemy jak do tego się zabrać, albo brakuje nam odwagi. Najgorzej jest, kiedy chcemy, a brakuje motywacji, by podjąć jakieś wyzwanie. Dlatego postanowiliśmy na grupie Pasart i przyjaciele, wybierać co miesiąc trzy różne tematy i wspólnie, na luzie uczyć się nowych rzeczy. Tematami wybranymi na październik były: makrama, kumihimo i caprice. Zobaczcie co z tego wyszło!

Czytaj dalej…

Nie ma fajniejszego hobby niż hand made. Można się wyżyć artystycznie, zrelaksować, a przy okazji zrobić coś ładnego dla siebie, lub kogoś. Otacza nas świat. Ludzie, smaki, kolory, zmieniające się pory roku. To wszystko ma wpływ na nasze życie, nastrój i twórczość.  Bywa też tak, że na chwilę tracimy zapał, że coś nas uwiera i brakuje nam pomysłów na dalsze koralikowanie. Co zrobić żeby znowu obudzić w sobie artystę? Czym się zainspirować żeby na nowo mieć radość z tworzenia? Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe zagadnienie dlatego stwierdziłam, że warto pogadać o tym jak odnaleźć ispirację do dalszego tworzenia.

Czytaj dalej…

węzeł baryłkowy jak dowiązać nić

Szyjesz, szyjesz i nagle bum: kończy (lub co gorsza urywa!) się nić, a końca projektu jeszcze nie widać. Co teraz? Najprostszym i jednocześnie najlepszym rozwiązaniem jest węzeł baryłkowy, dzięki któremu bez problemu dowiążemy nić. Supełek jest bardzo mocny i łatwy do zrobienia. Jego zaletą jest to, że im mocniej nici się naciąga, tym węzeł staje się mocniejszy. W tym wpisie Alicja Czapla pokaże Wam jak dowiązać nić i uratować projekt :).

Czytaj dalej…

Ale to brzydkie, jesteś stanowczo za niska, za wysoka,  za gruba, za chuda, za dużo piegów, za krzywe zęby, za białe zęby – pewnie sztuczne, za piegowata, za blada, za dużo się śmiejesz, jesteś za ponura. To kolczyki? Za kolorowe, za ciemne, za bure, ja bym tego nie nosiła, jak dla ufo,  itd. itd. Przeczytałyście kiedyś coś takiego pod zdjęciem swoim lub swojej pracy?  Jesteśmy rękodzielnikami, prowadzimy swoje blogi, strony, kanały. Wychodzimy ze swoją biżuterią w świat. A żyjemy w czasach, kiedy każdy może komentować nasze zdjęcia, a hejt jest dosyć powszechną metodą wyżywania się i gnębienia. Dlatego stwierdziłam, że warto poruszyć ten drażliwy temat. Porozmawiajmy o tym, czym jest hejt w internecie i jak sobie z nim radzić.

Czytaj dalej…

W tym tygodniu odpoczniemy sobie troszkę od czapek i szalików i zrobimy dla odmiany coś do domu. Przygotowałam dla Was dzisiaj tutorial, w którym pokażę, jak zrobić podkładkę na stół na szydełku. Nie zajmie nam to dużo czasu, a nada niepowtarzalnego charakteru każdemu wnętrzu. Ponadto – jak donoszą nasi pasartowi eksperci – taka podkładka to świetne tło do zdjęć na Instagram! ;) Ten schemat jest o tyle fajny, że możecie sobie go dowolnie rozbudowywać i zrobić według niego na przykład puchaty mini dywanik na szydełku. Zainteresowani? To zaczynamy ;).

Czytaj dalej…

Jak zrobić czapkę na szydełku? Ciepła, zimowa czapka na szydełku - kurs krok po kroku

Szydełkowe przygotowania do zimy trwają! Mam dzisiaj coś specjalnie dla wszystkich zmarzluchów ;) Przygotowałam dla Was kurs krok po kroku, w którym pokażę, jak zrobić czapkę na szydełku. Mamy już luźną czapkę na jesień, a teraz przed nami nowa misja: ciepła, zimowa czapka na szydełku, w której żadne mrozy nas nie przestraszą. No to co, do dzieła! ;)

Czytaj dalej…

jak zrobić naszyjnik

Dziś pokażę Wam jak zrobić naszyjnik w iście jesiennym stylu. Jesień to taka pora roku, w której kawa jest zastępowana herbatą. Taką z miodem i cytryną lub pomarańczą. Właśnie myśl o takiej jesiennej herbacie zainspirowała mnie do stworzenia tego naszyjnika. Od razu zrobiło mi się cieplej, bo pasja rozgrzewa prawie tak samo jak ta herbata :).  Do dzieła!

Czytaj dalej…

Marzenia to niesamowita siła napędowa. Czasami, kiedy już jestem zmęczona, albo zwyczajnie brakuje mi na coś siły – zamykam oczy i wyobrażam sobie, że jestem na wyspach Bahama, opalam się i piję koktajle z palemką. Albo, że mam lampę Alladyna i za chwilę spełnią się moje pragnienia. Wiadomo, złota rybka widywana jest tylko w akwarium, i to nie do końca jest zainteresowana spełnianiem czegokolwiek, ale ostatnio przekonałam się, że każdy człowiek może być Dżinem. Nie potrzebujemy lampy, ani nikt nie musi nas wyławiać z wody. Jedyne co nam potrzeba to internet i trochę chęci. Opowiem Wam dzisiaj bajkę o spełnianiu życzeń.

Czytaj dalej…

Zauważyłam ostatnio, że przypadł Wam do gustu tutorial na haft koralikowy z wykorzystaniem koralików superduo. Bardzo mnie to cieszy. Wiem, że technika ta jest początkowo trudna do ujarzmienia, ale kiedy wchodzę na #kurspasart i widzę Wasze prace, to stwierdzam, że jesteście niesamowicie pojętnymi uczniami. Dlatego żeby nie było nudno, pokażę Wam inny sposób wykończenia pracy koralikowej. Dzisiaj przychodzę z video: haft koralikowy tutorial – jak wszywać pikotki. Mam nadzieję, że zakochacie się w nich tak jak ja :)

Czytaj dalej…

pomysł na ręcznie robiony prezent

Zapraszamy Was na kurs sutaszu w którym Ewa Genge pokaże jak zrobić broszkę, która przepięknie komponuje się z swetrem czy płaszczem. Sutaszowa broszka jest bardzo prosta do zrobienia, więc z jej wykonaniem poradzą sobie nawet osoby początkujące. To idealny pomysł na ręcznie robiony prezent. Do dzieła!

Czytaj dalej…

Jak wydziergać komin na rękach? Arm knitting - kurs krok po kroku

Dzisiejszy kurs przygotowałam szczególnie z myślą o tych z Was, który nie przepadają za drutami i szydełkami, a chcieliby zrobić dla siebie coś cieplutkiego na zimę. Pokażę Wam, jak wydziergać komin na rękach – zrobimy razem wielki, mięciutki komin, używając tylko swoich rąk. Co więcej – nie powinno nam to zająć więcej niż godzinę wolnego czasu. Zainteresowani? To zapraszam na kurs krok po kroku – arm knitting ;).

Czytaj dalej…

russian spiral

Razem z Edytą Rogowską zapraszamy Was na Russian Spiral tutorial. Bransoletki tworzone tą techniką są niezwykle efektowne i wcale nie takie trudne w wykonaniu. Edyta przygotowała dla Was bardzo przystępny kurs tworzenia biżuterii, w którym zaprezentuje aż dwie wersje tej niezwykłej bransoletki. Igły w dłoń i do dzieła!

Czytaj dalej…

Handmade to studnia bez dna. Wie to każdy, kto choć raz dotknął koralika, linki, czy bigla. Kiedy wpadniesz, to lecisz coraz głębiej i głębiej a końca nie widać. Jednak to taka pozytywna studnia, bo dzięki niej masz gwarancję, że nigdy nie będziesz się nudzić. Masz to, czego innym często brakuje – pasję. Pewnie nie raz, nie dwa musieliście odpowiedzieć na pytania „serio? Chce Ci się?”, „nie masz co robić?”, „czy Ty czasem śpisz?”.  Zanim założyłam działalność takie pytania przejawiały się często. Ale umiałam sobie świetnie z nimi radzić, bo czułam się zrelaksowana i miałam świadomość, że robię super biżuterię, którą chciały te same osoby, które czasem z ironicznym uśmiechem pytały o moje zdrowie psychiczne.

Czytaj dalej…

ukośnik kurs na sznur szydełkowo koralikowy

Zapraszamy na kurs tworzenia biżuterii, w którym Natalia Slipchenko pomoże Wam opanować ukośnik. Natalia przygotowała dla Was kurs na sznur szydełkowo koralikowy z którego wyczarować możecie efektowną bransoletkę lub naszyjnik. Z kursu dowiecie się też czym różni się zwykły sznur od ukośnika oraz jakich błędów należy się wystrzegać w trakcie tworzenia. Szydełko w dłoń i do dzieła!

Czytaj dalej…

Jak zrobić czapkę na szydełku? Podstawy szydełkowania - kurs dla początkujących, cz. 2

Mam nadzieję, że szaliki z naszego poprzedniego kursu już gotowe, bo mam dla Was dzisiaj kolejny tutorial z tej serii! ;) Tym razem pokażę Wam, jak zrobić czapkę na szydełku – prostą, szybką i pasującą do szalika. Nauczymy się przerabiać słupki po okręgu, dowiemy się jak robić półsłupki, a przy okazji wyczarujemy sobie świetną czapkę na jesień! Zapraszam na podstawy szydełkowania – kurs dla początkujących, część 2.

Czytaj dalej…

No i pierwsze dni jesieni już są za nami. Chociaż całe szczęście słoneczko jeszcze przyświeca, to powietrze jest już zimniejsze, a dni krótsze. Nie wiem jak u Was ale ja w taką porę zamieniam się w niedźwiedzia przygotowującego się do zimowego snu. Chodzę z herbatką i kocykiem i ostatnie czego chcę to wychodzenie z domu. Ale dla nas rękodzielników to najlepsza pora roku. Możemy usiąść wieczorem, wyciągnąć koraliki i przenieść się w magiczny świat relaksu.  I teraz mam pytanie :) jak Wam idzie haft koralikowy? Bo chciałam zadbać o Wasze handmadowe wieczory i przychodzę do Was z nowym video – haft koralikowy tutorial – jak wszywać koraliki fire polish i superduo. To kurs dla osób, które nauczyły się już haftu wstecznego i obszywania kaboszonu. Gotowi do działania?

Czytaj dalej…

Kiedy kupujemy nową biżuterię, w której  zakochaliśmy się od pierwszego wejrzenia – wiemy, że chcemy żeby została z nami jak najdłużej. Niestety z biżuterią jest trochę trudniej niż z ubraniami. Nie wystarczy pervol, żeby czerń była jak nowa, a kolory zachowały swój blask. Jest delikatniejsza i nie wrzucisz jej do pralki. (Jeśli wrzucisz, to mocno odczujesz swój błąd) Istnieje jednak wiele sposobów żeby nasze cudeńka cieszyły się dobrym wyglądem i zostały z nami na dłużej. Za chwilę podpowiem Wam co robić by przedłużyć trwałość biżuterii.

Czytaj dalej…

 Która z nas nie kocha biżuterii? Jest tu jakaś? Łapka w górę. Jasne – wiem, że nie. Kochamy robić biżuterię, kochamy na nią patrzeć i wiedzieć, że osoby które ją od nas dostają będą z niej korzystać długi czas. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem kolekcjonerką ładnych rzeczy. Kiedy bywam na kiermaszach zawsze wracam z jakimś nowym biżuteryjnym drobiazgiem. Niestety, mimo iż wiele osób nazywa mnie Wiedźmą – nie umiem zaczarować mojej przestrzeni mieszkalnej tak, żeby się magicznie powiększała. Biżuterii przybywa, a miejsca jak na lekarstwo. Coraz częściej zadawałam sobie pytanie jak przechowywać biżuterię, żeby była ładnie wyeksponowana, ale jednocześnie bezpieczna i służyła mi długo. Doszłam do wniosku, że trzeba koniecznie przeorganizować przestrzeń.  Czytaj dalej…

Jaką włóczkę wybrać? Jak czytać etykietki? Przewodnik po włóczkach dla początkujących

Jak już z pewnością wiecie, w pasarcie pojawiło się całe mnóstwo puchatych, kolorowych, cieplutkich, włóczkowych nowości! Wybór jest ogromny, dlatego postanowiłam nagrać dla Was krótki film, który pomoże osobom początkującym się w tym kolorowym bałaganie odnaleźć ;). Pokażę Wam, jaką włóczkę wybrać, jak czytać etykietki i opowiem odrobinkę o każdym rodzaju włóczki. Zapraszam na subiektywny przewodnik po włóczkach – dla początkujących. Będzie fajnie, obiecuje!

Czytaj dalej…

Za oknami będzie się już powoli robiło coraz chłodniej, jesień się zbliża wielkimi krokami… Dlatego przychodzę do Was dzisiaj z kursem, który nie będzie wprawdzie dotyczył biżuterii, ale z pewnością pomoże przetrwać chłodniejsze dni ;). Pokażę Wam, jak zrobić prosty szalik na szydełku, z cieplutkiej, kolorowej włóczki. To absolutne podstawy szydełkowania – użyjemy tylko jednego ściegu, więc nawet osoba, która nigdy nie miała szydełka w ręku powinna dać sobie radę. Zobaczcie sami!

Czytaj dalej…

Wiecie jaki jest największy plus haftu koralikowego? Taki, że dzięki nitce, igle, i kawałkowi filcu możecie oprawić każdy kaboszon, który Was zachwyci. Drugim pozytywnym aspektem jest fakt, że wystarczy trochę poćwiczyć, wyczuć materiał i zaczynamy dochodzić do perfekcji. No i trzeci – mamy ogromny wybór kolorów, także każdy znajdzie coś dla siebie. Mam nadzieję że zakochujecie się w tej technice, bo dzisiaj przychodzę do Was z kolejną lekcją na haft koralikowy. Dowiecie się jak obszyć pracę murkiem.

Czytaj dalej…

jak zrobić naszyjnik z chwostem

Magda Niemczyk przygotowała dla Was kurs tworzenia biżuterii, w którym pokaże jak zrobić długi naszyjnik z chwostem. Taki ręcznie robiony naszyjnik idealnie nadaje się zarówno do letnich stylizacji, jak i do grubych zimowych swetrów. Będzie prosto i inspirująco! Do dzieła!

Czytaj dalej…

Jak zrobić bransoletkę ombre na dysku kumihimo? Kurs kumihimo krok po kroku

Bransoletki na dysku kumihimo zdecydowanie zdobyły Wasze serca! Dlatego też mam dla Was kolejny kurs kumihimo krok po kroku – na umilenie długich, jesiennych wieczorów;). Pokażę Wam dzisiaj, jak zrobić bransoletkę ombre na dysku kumihimo, używając trzech kolorów koralików TOHO. Bransoletki będą delikatne, cieniowane i banalnie proste do zrobienia. Zapraszam!

Czytaj dalej…

Jak ozdobić brzegi bransoletki na krośnie? Kurs wyplatania bransoletek z koralików, cz. 3

Cześć kochani! Kontynuujemy nasz kurs wyplatania bransoletek na krośnie – to już część trzecia. Dzisiaj pokażę Wam, jak ozdobić brzegi bransoletki na krośnie i jak je wykończyć. Przerobimy cztery bardzo proste, podstawowe metody, które będzie mogli potem dowolnie rozwijać i urozmaicać. Będzie mnóstwo zabawy, obiecuje! ;)

Czytaj dalej…

haft koralikowy

Kochane handmaderki! Mam dla Was mało odkrywczą, ale jakże ważną wiadomość – zbliża się jesień :). Wieczory robią się coraz zimniejsze i dłuższe, a to zachęca do zalegania z herbatą, kocykiem i handmade. Taki właśnie czas, jest idealny do nauczenia się nowej techniki biżuteryjnej. Obiecałam Wam ostatnio tutorial na haft koralikowy, dlatego spełniam swoją obietnicę i ogłaszam, że od dzisiaj uczymy się nowości! Z poniższego video nauczycie się jak obszyć kaboszon koralikami TOHO™. Śledźcie kanał, bo pojawią się następne lekcje :).

Czytaj dalej…

kurs sutasz krok po kroku

Zapraszamy na kurs sutasz krok po kroku, w którym Ewa Genge pokaże Wam jak na dwa różne sposoby wszyć taśmę cyrkoniową. Przy okazji nauki wszywania taśmy cyrkoniowej, stworzymy przepiękny i efektowny wisior z chwostem. Ewa pokaże Wam, że sutasz nie jest wcale taki trudny. Do dzieła!

Czytaj dalej…

W poprzednim teście klejów mówiłam o rodzince UHU. Dzisiaj przyszła pora na resztę swiata. Czyli na filc (i pod wodę) idą pattexy, knorr, hasulith i inne super glue. Przedstawiam Wam tekst: Jaki klej do biżuterii- test klejów cz.2. Z którego dowiecie się dlaczego nie przepadam za butapremem i czy jest coś takiego jak klej uniwersalny, który będzie idealny do wszystkiego. A także dlaczego magic nie nadaje się do sutaszu. Kleje biżuteryjne to na prawdę bardzo rozwinięty temat. I pewnie na upartego można by napisać o nich biżuteryjną książkę… albo chociaż konkretną broszurkę. Natomiast ja postanowiłam zmieścić wszystko w pigułce. I tak jak wcześniej najpierw przytaczam najważniejsze rzeczy z opisu a potem dodaję swój komentarz :) No to zaczynamy :)

Czytaj dalej…

Jak zrobić kolczyki na okrągłej bazie? Kurs na wiszące kolczyki z koralików TOHO

Jeśli szukacie pomysłu na biżuterię na te kilka ostatnich dni lata, to śpieszę z pomocą! Przygotowałam dla Was dzisiaj wideo, w którym pokażę, jak zrobić kolczyki na okrągłej bazie, wykorzystując ten wspaniały wynalazek ludzkości, jakim jest beading. Stworzymy wiszące kolczyki z koralików TOHO, w jesiennej kolorystyce, ale o zdecydowanie letnim charakterze. Zobaczcie sami! ;)

Czytaj dalej…

Koralikowe, sznurkowe, okrągłe, płaskie, kolorowe lub właśnie stonowane… Bransoletki kumihimo zdobywają ostatnio coraz większą popularność. Przygotowałam dla Was dzisiaj kurs, w którym pokażę, jak zrobić bransoletkę kumihimo z dwóch rozmiarów koralików. Stworzymy elegancką bransoletkę, a przy okazji poznamy podstawy wyplatania bransoletek na dysku kumihimo. Uwaga, to uzależnia! ;)

Czytaj dalej…

Załaduj więcej